Storing melden

Je kiest voor Gamko vanwege onze betrouwbaarheid. Een storing is echter altijd mogelijk. Daarom staan we graag snel voor je klaar! Meld je storing gemakkelijk online of telefonisch.

24/7 bereikbaar op 076 508 7500

Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Bij telefonisch contact word je dus altijd direct te woord gestaan. Je kunt een storing ook digitaal doorgeven via het formulier hieronder. Tijdens kantooruren wordt dit direct verwerkt.

Om je snel telefonisch te kunnen helpen vragen we je het volgende bij de hand te hebben:

  • Indien van toepassing: het installatienummer (6 cijfers)
  • NAW-gegegevens
  • Type, merk en serienummer van de koeling

Storing digitaal doorgeven

    Ik heb een installatienummer (zescijferig)

    Contactaanvraag verstuurd! Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
    Terug naar het formulier

    Kies voor een onderhoudscontract bij Gamko

    Met een onderhoudscontract laat je Gamko voor je koeling zorgen. Zo houd jij meer tijd over voor het verzorgen van je gasten. Bespaar tijd, geld en een hoop stress, want met een onderhoudscontract staat Gamko 24/7 paraat. Zo houden we samen het hoofd koel.

    Preventief onderhoud en gratis APK-keuring
    Met een Gamko onderhoudscontract zorgen wij elk jaar voor preventief onderhoud van je koeling. Zo voorkom je een storing of ander mankement. Voorkomen is immers beter dan genezen. Niks is zo vervelend als een koeling die op een piekmoment niet goed werkt. Een koeling moet gewoon werken. Je wilt er geen omkijken naar hebben. Met een preventieve onderhoudsbeurt gaat je koeling langer mee, ben je potentiële storingen de baas en voorkom je onnodig stroomverbruik. Ook krijg je van ons een gratis APK-keuring: je koeling wordt gecheckt op 20 technische punten.

    Korting met een onderhoudscontract

    Voor onze service hebben we een standaardtarief, een tarief voor doordeweeks na 17:00 en een weekend- en feestdagentarief. Met een contract heb je 10% korting op ons weekendtarief. Welk tarief er op het moment van de storingsmelding geldt, wordt altijd via de monteur doorgegeven. Hij laat je ook direct weten hoe laat hij er kan zijn. Vervolgens kun je zelf de afweging maken of je de reparatie wel of niet direct uit wil laten voeren. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het op de volgende werkdag te laten verhelpen.

    Waarom een onderhoudscontract?

    • Voorkomen is beter dan genezen
    • Bespaar stroomgebruik
    • Snelle reparaties
    • Duurzaam
    Hoe duurzaam zijn wij?