Storing? Wij zijn 24/7 bereikbaar
7 dagen per week 24 uur telefonisch bereikbaar: dat is 24/7 service! Je kunt dus altijd een storing aan je koeling melden, ook buiten kantooruren. In de koeltechniek is dat noodzakelijk, omdat je vaak met bederfelijk voedsel te maken hebt. Hetzelfde geldt als je geen koud bier meer uit je tap kunt krijgen, terwijl je een café of restaurant vol gasten hebt. In dit soort gevallen kan een storing grote gevolgen hebben voor de bedrijfsvoering. Daarom rijden er namens Gamko dagelijks twintig monteurs door het land.
Bel ons bij spoed!
Onze monteur neemt altijd zo spoedig mogelijk contact met je op als je een storing aan je koeling meldt. Tijdens kantooruren verwerken we je melding direct. In het weekend zijn we telefonisch bereikbaar. Spoed? Bel ons. In alle andere gevallen is het ook een optie om via het formulier via onze website een storing te melden. Deze melding wordt tijdens kantooruren direct verwerkt.
Korting met een onderhoudscontract
Bij langdurige warmte, bijvoorbeeld op een warme zomerdag, is de kans groter dat er meer storingen voorkomen. Bij hoge temperaturen hebben de koelingen het immers zwaar te verduren, zeker in de horeca. In het geval van meerdere storingsmeldingen kijken onze monteurs daarom altijd naar de urgentie van het probleem. Hierbij heb je een voordeel als je een onderhoudscontract met Gamko hebt.
Met een contract heb je bovendien 10% korting op het weekendtarief. We hebben een standaardtarief, een tarief voor doordeweeks na 17:00 en een weekend- en feestdagentarief. Welk tarief er op het moment van de storingsmelding geldt, wordt altijd via de monteur doorgegeven. Hij laat je ook direct weten hoe laat hij er kan zijn om de koeling reparatie uit te voeren . Vervolgens kun je zelf de afweging maken of je de reparatie wel of niet direct uit wil laten voeren. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de koeling reparatie op de volgende werkdag te laten verhelpen.
Landelijke dekking
Onze 24/7 service geldt voor heel Nederland en voor al onze klanten. Vanuit elke regio kun je bellen naar ons centrale nummer (076 5087 500). De monteur uit jouw regio belt je vervolgens zo snel mogelijk terug. Na kantooruren zijn er drie monteurs actief, verdeeld over drie regio’s in Nederland. De monteurs checken altijd of er een reparatie moet worden gepland. Reparaties worden in principe tot 23:00 uitgevoerd. Na 23:00 plannen we een afspraak met je in voor de volgende ochtend, tenzij het om een spoedgeval gaat.
Houd je gegevens bij de hand
Koelt je koeling niet of is er iets anders aan de hand? Probeer bij je melding zo goed mogelijk de aard van de storing te beschrijven. Gaat het bijvoorbeeld om apparatuur van Gamko of Foster? Daar zijn wij natuurlijk in gespecialiseerd. Van onze eigen apparatuur hebben wij de meeste benodigde onderdelen in onze bus liggen, zodat we het probleem in één keer goed op kunnen lossen. Houd verder alle benodigde gegevens bij de hand. Wij vragen je in ieder geval om een telefoonnummer waarop onze monteur je kan terugbellen.
Heb je een 6-cijferig installatienummer op je apparatuur?
Geef deze dan zeker door. De monteur heeft dan direct alle benodigde gegevens over je koeling paraat.